Wednesday, July 18, 2012

cerita senang akibat boring...

Boring, boring..suntuk, suntukk..jejejejeje..



when saya boring ..inila y i perbuat..take a snap shoot from my ipod..actually you can see that shoot on my instagram..jee..the problem is, office hour..tak mungkin saya berpoto2 sekena semua office ni..weezz ada apa dengan bahasa dan language saya ni..mungkin gara2 sering nonton berita artis malay so terinfluence sangat ke saya, sebenarnya saya baru chit chat dengan teman dekat di KL..terbawa juga logat mereka tu ke saya..hihihii lucu..ternyata bahasa ini bisa juga saya aplikasi kan di blog ni..kalo dengar cerita dari makwo saya, ternyata nenek saya tu orang Klang-Negeri Sembilan, Malaysia..humm setau saya,nenek dari ummi saya tu orang tuanya dari Minangkabau-Sumatera Barat..tak tahulah..tahun 2010 terakhir saya kesana..mencari family yang masih tinggal disana..untuk jalin silahturahmi..da lama..sebelumnya emang sering ke pulau Pineng untuk berobat..humm..

No comments:

Post a Comment